Vzhled vozu vychází z loňského konceptu 918 Spyder. Nyní však jde o uzavřenou karoserii se dveřmi otevíranými vzhůru. Na zádi zaujme rozměrné křídlo pro přítlak vozu ve vysokých rychlostech. Poháněná jsou klasicky zadní kola.

O pohon se stará jednak osmiválec s výkonem 563 koní a pak také dva elektromotory s výkonem 204 koní. Automobil nemá pro ukládání energie běžné akumulátory, nýbrž setrvačník s pracovními otáčkami až 36 000 otáček za minutu. Setrvačníkový akumulátor „zachytává“ energii při brždění a dovolí ji využít při potřebě co největší akcelerace.

Porsche 918 RSR

Porsche 918 RSR

FOTO: Rebeca Cook, Reuters

Automobilka neudává nejvyšší rychlost ani zrychlení 0-100 km/h. Prototyp má sloužit k dalšímu vývoji sériových hybridních vozidel.