Kabriolet je vybaven motorem 4,4 l V8, který sdílí s BMW kupé šesté řady. Motor dává vozu výkon 325 koní. Rychlost béemvéčka je z bezpečnostních důvodů elektronicky omezena na 249 km/h a zrychlení z 0 na 100 je vůz schopen vyvinout za 6 sekund. Pohon zprostředkovává jedna ze tří 6-ti stupňových převodovek. Jedná se o standardní manuální, automat STEPTRONIC a sekvenční SMG převodovkou inspirovanou řazením v BMW Formuli 1.

Dynamika BMW Ci Convertible je spolu s ladnými liniemi podpořena také odlehčenými materiály, kterých bylo užito na podvozku, motoru a dílů karosérie. Díky tomu váží vůz pouhých 1815 kg.

Střecha

Střecha je řešená aerodynamicky, přesto neomezuje prostor hlav pasažérů. Chrání cestující před nepříjemnými hluky z vnějšku, dobře odolává povětrnostním podmínkám a I po jejím sklopení cestující nepociťují téměř žádnou turbulenci ani v rychlost 160 km/h. Střecha se během 20 sekund při rychlosti do 30 km/h ztrácí v krytu a její sklápění může řidič ovládat stiskem tlačítka či otočením klíče ve dveřích.

Luxusní interiér nabízí dostatek místa jak pro pasažéry, tak v zavazadlovém prostoru. Zavazadelník není nikterak krácen o svou prostornost ani po sklopení střechy. Všechna sedadla jsou potažena kůží, přičemž přední sedadla mají v sobě vestavěný tzv. pamatovací systém. Svůj přínos do luxusu přidávají i technologie jako např. vestavěný DVD přehrávač s osmi reproduktory, navigační systém a speciální display zobrazující pro řidiče důležité informace týkající se jízdy.