Hlavní obsah

Hyundai zvažuje vytvořit novou značku pro luxusní modely

Novinky, Martin Žemlička

Korejský Hyundai zvažuje podle prezidenta amerického zastoupení Johna Krafcika vytvořit novou značku pro své luxusní modely. Krafcik to naznačil v rozhovoru pro americký Wall Street Journal.

Článek

Konkrétní název značky zatím nebyl zveřejněn. Hyundai zatím ani neví, zda by budoval samostatná dealerství nebo zda by použil levnější variantu – součásti stávajících autosalonů, ve kterých by byl vyhrazen zvláštní prostor pro modely s novým logem.

Separátní značky pro dražší modely má například Toyota (Lexus) nebo Nissan (Infiniti).

Společnost Hyundai Motor, založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai-Kia Automotive Group, která je od roku 2007 pátým největším výrobcem automobilů na světě. Společnost Hyundai Motor s více než 75 000 zaměstnanci prodala v roce 2009 přibližně 3,1 miliónu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 193 zemích prostřednictvím 6000 prodejců.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám