Na první pohled jsou elektrické mercedesy stejné jako sériové verze modelů, ze kterých vycházejí. O pohon se starají elektromotory s výkonem 70 kW (95 k) s maximem točivého momentu 290 Nm. V případě třídy B F-Cell je to kombinace vodíkových palivových článků a elektromotoru.

Pro uskladnění energie nechybí lithium-ionové akumulátory s kapacitou 36 kWh, které umožňují dojezd kolem 200 kilometrů (hodně záleží na jízdním stylu). Stejné řešení je použito již ve voze smart fortwo electric drive. Doba nabití je zhruba šest hodin.

V případě Mercedesu-Benz třídy B F-Cell se o pohon stará elektromotor s palivovými články. Výkon motoru je 136 koní (100 kW) a 290 Nm. Dojezd je u tohoto vodíkem a částečně elektřinou poháněného modelu zhruba 385 kilometrů.

V Rastattu vyrobených 500 kusů nové třídy A E-Cell bude pronajímáno vybraným zákazníkům v některých evropských zemích. Jedná se převážně o Německo, Francii a Holandsko. Podobně budou pronajímány i další elektrické vozy s logem Mercedes-Benz.