Co se změnilo? Nová je maska chladiče s výraznějším logem, přední mlhová světla s chromovanými rámečky. Mírně je pozměněný také přední nárazník, jenž podle výrobce zvyšuje ochranu chodců při nárazu. Na přání lze koupit až 19palcová litá kola.

Kromě drobných retuší na vnějším vzhledu pozměnil Opel standardní výbavu. Ta nyní nově zahrnuje kupříkladu elektrickou parkovací brzdu, asistenční systém pro rozjezdy do kopce HSA (Hill Start Assist) nebo indikátor optimálního momentu pro přeřazení. Středová konzole je nyní s větším počtem odkládacích schránek, mírných změn dostálo i barevné provedení interiéru.

Všechny motory nyní plní limity emisní normy Euro 5. Nový je čtyřválcový turbodiesel 2.2 CDTI, který Opel nabízí ve dvou výkonových verzích – slabší verze nabídne výkon 120 kW (163 k), což je o o 26 kW (36 k) více než u starší verze. Silnější verze má výkon 135 kW (184 k), tj. o 25 kW (34 k) více než doposud.

Vyšší výkon má nyní i zážehový čtyřválec o objemu 2,4 l. Nyní disponuje 125 kW (170 k), což je o 22 kW (30 k) více než doposud.

V nabídce jsou šestistupňové převodovky – manuální i samočinné. U slabších motorizací je možné zvolit pohon pouze předních kol (namísto standardního 4x4). Ceny na českém trhu zatím Opel nezveřejnil, ale podle předpokladů by měly být stejné jako u současné generace.

Opel Antara - současná generace