Vůz ze třídy velkých rodinných aut, Mazda 6, se projevil jako bezpečný pro pasažéry při čelním a bočním nárazu, za což byl ohodnocen čtyřmi hvězdičkami. Taktéž ochrana dětských pasažérů byla uspokojivá a hodnocena třemi body, avšak ochrana chodců příliš dobrá nebyla o čemž svědčí i bodové hodnocení "slabá jedna".

O bezpečnost pasažérů se v Mazdě 6 stará výbava složená především z dvojitých čelních a bočních airbagů a z airbagů tzv. "záclonových", které chrání hlavu. Do výbavy dále patří přední pásy s předepínači a omezovači síly, systém ISOFIX a již standardní systémy ABS, EBD, DSC a TRC.

Jeep Cherokee

Tento terénní vůz se liší od evropských standardů, neboť je určen především pro trh americký a ochrana se tedy řídí podle zákonů USA. Příkladem je sedadlový polštář, který je umístěn tak, aby chránil před nárazem kolena nepřipoutaného řidiče. Ochrana dětí se zase projevuje hlavně v odpružení hlavy při nárazu. Bezpečnost chodců však skomírá, což je ostatně pro"offroady" typické.

Od srpna 2003 je bezpečnost v off-roadu Cherokee vylepšena inteligentním pamatovacím systémem u řidičova sedadla, což vozu vyneslo oproti předešlým testům čtyři hvězdičky za ochranu pasažérů při čelním a bočním nárazům.

Do základní výbavy Jeepu Cherokee jsou zahrnuty dvojitý čelní airbag, přední předepínače a omezovače síly pásů řidiče a omezovače síly pásů ostatních pasažérů. Dále pak systém ISOFIX s trojbodovým pásem, který je umístněn na zadním středovém sedadle.

Toyota Previa

Jelikož Toyota svou Previi vylepšila o několik bezpečnostních prvků, provedla agentura Euro NCAP přetestování tohoto vozu. Výsledek byl výtečný, co se ochrany pasažérů a dětí týče, ale při střetu s chodcem by to opět nedopadlo dobře, proto byl poslední test ohodnocen jednou hvězdičkou.

Ke čtyřem hvězdičkám za bezpečnost při bočním a čelním nárazu Previi přispěly dvojitý čelní a boční airbag, přední předepínače a omezovače síly pásů, dále pamatovací systém polohy pásu u řidiče a jeho spolujezdce a systém ISOFIX.