Modernizovaný vzhled Nissanu GT-R na první pohled mnoho změn nedoznal, cílem bylo především vylepšení aerodynamiky. Součinitel odporu vzduchu má nyní hodnotu 0,268 (dříve 0,272), o deset procent se zlepšil i přítlak vozu. Díky drobným úpravám karoserie se zlepšilo i chlazení brzdové soustavy a výfuku. Jiný je přední nárazník s denními světly z LED, zadní koncovky výfuku mají větší průměr. Jinak se na designu GT-R nic zásadnějšího nezměnilo.

Přeplňovaný 3,8litrový šestiválec má nyní výkon 530 koní (390 kW) při 6400 otáčkách, točivý moment má hodnotu 612 Nm (3200 – 6000 ot./min.). Poháněná jsou opět všechna čtyři kola, systém by ale při průjezdu zatáčkou měl dokázat na krátkou chvíli odpojit pohon předních kol.

Novinkou jsou dvě nové barvy karoserie (černá a modrá), celkem se na japonském trhu nabízí šest barevných provedení. Ceny na evropském trhu zatím nebyly oznámeny, ale měly by být podobně nízké jako u minulé generace (což znamená od dvou miliónů korun výše). Jisté je, že kromě základní verze bude v nabídce výkonnější verze SpecV a luxusně pojatá verze Egoist.