V7 Racer se bude vyrábět v limitované edici, což doloží štítek na horních brýlích řidítek. První věc, která zaujme, je chromovaná nádrž s logem MG a orlicí v barvě rámu, zdobená elegantním koženým řemínkem. Zvláštní pozornost si zaslouží rudý rám, jehož lakování zvýrazňuje estetické kolébkové uspořádání. Ve stejné barvě jsou i kyvná vidlice a středy kol. Sportovní styl dále podtrhuje jednomístné semišové sedadlo (za příplatek dvousedadlová verze), na které navazuje aerodynamická krovka s tabulkou na startovní číslo. Stejnou tabulku naleznete i nad předním světlometem, kde plní úlohu větrného štítu.

Proti modelům Classic a Café je Racer vylepšený o plně stavitelnou přední vidlici Marzocchi s gumovými prachovkami a dvojici plynových plně stavitelných zadních tlumičů Bitubo. Zůstalo přední 18palcové kolo i úhel krku řízení 27,5 stupňů. Komu by nestačil výkon sériového, vzduchem chlazeného agregátu s elektronickým vstřikováním paliva s dvouventilvou technologií a rozvodem OHV, (48 koní / při 6.800 ot.) může jej vylepšit výfukovými koncovkami Arrow z originální nabídky příslušenství.

Brzdy jsou od Bremba. Černě lakovaná kola na pneumatikách Pirelli Demon Sport brzdí vpředu čtyřpístkový (30/34 mm) třmen, který se zakusuje do 320 mm kotouče a zadní třmen (32 mm) brzdí 260 mm kotouč.

Limitovaný model (jehož konečné číslo není známo) je celý plný pěkných řemeslných detailů,  jako jsou pevné stupačky, držák výfuku, hliníková boční podsedlová víka nebo kryty vstřikování. Nový je i přední blatník a chromovaná přístrojová deska s grafikou 70. let.