Trojice elektrických vozů Boxster přinese automobilce první zkušenosti s fungováním komponentů elektropohonu a se systémem akumulátorů v čistě elektřinou poháněném automobilu. Začátek zkušebního provozu je naplánován na počátek roku 2011.

Jaké další projekty má německý výrobce rozpracovány před případnou sériovou výrobou? Za prvé je tu koncepční vůz 918 Spyder s vysokovýkonným motorem uprostřed a hybridním pohonem. Výkon přesahuje 600 k, má spotřebu paliva jenom tři litry na 100 km a emise CO2 ve výši 70 g/km.

Prototyp modelu 918 Spyder zrychlí z nuly na sto kilometrů v hodině za 3,2 vteřiny a jeho nejvyšší rychlost činí 320 km/h. Porsche potvrdilo, že jej bude vyrábět v sériové verzi.

Dalším příkladem je hybridní systém pohonu modelu 911 GT3 R Hybrid, který byl navržen speciálně pro použití v závodním voze. Šestiválcový motor s výkonem 480 k je v tomto automobilu podporován dvojicí elektromotorů s výkonem 60 kW, určených pro pohon předních kol. Místo standardních akumulátorů se pro uchování energie používá elektrický setrvačník, který při brzdění uchovává kinetickou energii a při akceleraci ji dodává elektromotorům.

První sériový hybridní vůz značky Porsche se ukrývá v modelu Cayenne S Hybrid, který je v omezené míře schopen také čistě elektrického pohonu. S celkovým výkonem 380 k Cayenne S Hybrid vykazuje kombinovanou spotřebu 8,2 l/100 km, což odpovídá produkci CO2 ve výši 193 g/km. Stejný systém používá i sesterský model VW Touareg Hybrid.

Tato hybridní technologie bude použita také v modelu Panamera S Hybrid, který přijde na trh příští rok.