Hlavní obsah

"Hadrák" Velorex se dočkal další novodobé verze

Novinky, Martin Žemlička

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Novodobý, nedávno představený Velor-x-trike nelze z designérského hlediska hodnotit příliš kladně - ať už kvůli absence klasické hadrové střechy či celkovému pojetí, které na svého předchůdce svým tvarem příliš neodkazuje. Časopis AutoDesign&Styling nyní přišel s vlastní studií.

Článek

„Velorex z brněnského výstaviště je smutným příkladem přístupu velké části českých výrobců k designu. Bohužel je poznat, že ruka profesionálního designéra se tohoto výtvoru zjevně nedotkla,“ říká Radek Laube, šéfredaktor časopisu AutoDesign.

„Moderní interpretace jen těžko vystačí se silným motorem, chromovými doplňky a dalšími samoúčelnými dekoracemi, které jsou už zcela mimo duch originálního „hadráku“. Obzvlášť, když se k němu ještě připojí nesmyslná cena,“ dodal Laube.

Foto: Profimedia.cz

Velorex

Designér Pavel Hrubý pro časopis AutoDesign připravil návrh, jak by mohl moderní „hadrák“ vypadat. Velorex je i v tomto podání malým automobilem pro dva pasažéry s technologií částečně převzatou z motocyklu.

Konstrukční jednoduchost původního vozítka designéři zachovali ve tvarech karoserie, které „chybí“ dveře a střecha. Omyvatelná tkanina by – stejně jako u původního Velorexu - nechyběla. K pohonu by podle tvůrců studie sloužil motocyklový motor, variantou pohonu však mohou být i elektromotory umístěné v kolech.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám