Novinkou je benzinový motor o objemu 1,2 litru Dual-VVT, jenž dostal proměnné časování sacích i výfukových ventilů a nahrazuje třináctistovku s obdobným výkonem, nabídne ale nižší spotřebu a emise CO2. Nová dvanáctistovka má výkon 94 koní (69 kW) při 6000 otáčkách a 118 Nm při 4800 otáčkách.

Nově vyvinutý je i dieselový motor o objemu 1,3 litru DDiS, který má vstřikování typu common-rail a splňuje emisní normu Euro 5. Výkon činí 75 koní (55 kW) a kombinovaná spotřeba paliva dosahuje hodnoty 4,2 litru na 100 km.

Suzuki Swift (2010)

Suzuki Swift (2010)

FOTO: Suzuki

Díky použití vysokopevnostní oceli je karoserie nového Swiftu lehčí a tužší. Design vozu se jako celek nezměnil, výrobce udělal jenom drobné retuše. V interiéru nového Swiftu je použita černá barva, která kontrastuje se stříbrnými přístroji. Nový Swift je delší (3850 mm vs. 3760 mm), o 5 mm širší a o 10 mm vyšší. Rozvor náprav je delší o 50 mm (nyní 2430 mm). Do prodeje se Swift dostane v září, české ceny zatím nebyly stanoveny.

Suzuki Swift

Suzuki Swift

FOTO: Autoindex

Suzuki Swift Sport

Suzuki Swift Sport

FOTO: Suzuki