Evropská i japonská verze má interiér uspořádán pro 2+2 cestující, americká verze je výhradně dvoumístná. CR-Z má o 115 mm menší rozvor náprav a je o 295 mm kratší než Honda Insight, se kterou sdílí některé komponenty.

Manuální šestistupňová převodovka je spojena s 1,5litrovým čtyřválcovým motorem. Patnáctistovka nabízí celkový výkon 91 kW (124 k) a točivý moment 174 Nm. Spalovacímu motoru navíc pomáhá elektromotor, jenž generuje až 78 Nm točivého momentu a 10 kW (14 k). Zrychlení 0-100 km/h proběhne za 9,9 vteřin, CR-Z jede až 200 km/h. Papírově tedy nejde o nikterak zajímavé parametry, otázkou je, zda nový model nabídne dobré jízdní vlastnosti.

Honda CR-Z

Honda CR-Z - přední sedačky mají dobré boční vedení...

FOTO: Honda

Na českém trhu jsou k dispozici čtyři stupně výbav: S, Sport, GT a GT Top. Cena nejnižší výbavy S je 569 000 Kč, výbava Sport je k dispozici za 599 000 Kč, výbava GT za 629 000 Kč a GT Top za 659 000 Kč.

Zákazníci mají možnost vybrat si z osmi barevných provedení: tří metalických barev, čtyř perleťových a základní barvy Milano Red. Metalické a perleťové barvy jsou standardně bez příplatku.

Honda CR-Z

Honda CR-Z

FOTO: Honda

Honda CR-Z

Honda CR-Z

FOTO: Honda