O pohon se stará přeplňovaný (technologie Twin-Scroll) motor 1.6 THP 147 kW (200 k), který se objevuje také pod kapotou sportovního kupé RCZ. Největší točivý moment dosahuje hodnoty 275 Nm (od 1700  do 4500 ot/min) a maximálního výkonu 147 kW (od 5 500 do 6 800 ot/min).

Peugeot 308 GTi

Peugeot 308 GTi

FOTO: Peugeot

V řeči čísel to znamená: zrychlení z 80 na 120  km/h za 6,7 s na 5. stupeň, z 0 na 100 km/h za 7,7 s; 1 000 m s pevným startem za 27,8 s). Spotřeba paliva v kombinovaném režimu činí 6,9 l/100 km.

Peugeot 308 GTi

Peugeot 308 GTi

FOTO: Peugeot

Podvozek je nižší o 10 mm, celková výška této verze činí 1 488 mm, pneumatiky mají rozměr 225/40 R18. Větší jsou oproti standardnímu modelu brzdy - chlazené přední kotouče 340x30 mm a zadní 290x12 mm.

Peugeot 308 GTi

Peugeot 308 GTi

FOTO: Peugeot

Výhradně verze 308 GTi dostala kryt z černého lesklého karbonu pod předním nárazníkem (není dostupný v ČR), přední nárazník převzatý z 308 CC, zadní nárazník s černým difuzorem. Dále zadní křídlo, dvojitou chromovanou koncovku výfuku, hliníkové pedály, opěrku nohy a hlavice řadicí páky, sportovní volant v kůži a černě lakovaný středový panel.

Cenu ani datum zahájení prodeje v Česku zatím Peugeot neoznámil.