Corsa se nabízí ve dvou karosářských verzích - jako třídveřový hatchback a pětidveřový model. Nová je i příplatková výbava, v tomto segmentu málokdy vídaná.

Corsa se nově může pochlubit např. adaptivními halogenovými světlomety AFL (Adaptive Forward Lighting), vyhřívaným volantem, aktivními opěrkami hlav u předních sedadel, zařízením pro usnadnění rozjezdů do kopce HSA (Hill Start Assist), panoramatickým střešním oknem nebo integrovaným nosičem jízdních kol FlexFix.

Představovaný vůz je pro německou automobilku velmi důležitý, zhruba 30 procent všech prodejů jsou právě Corsy.

Škála motorů nové Corsy začíná u litrového zážehového tříválce o výkonu 48 kW/65 k a vrcholí přeplňovanou šestnáctistovkou 1.6 Turbo o výkonu 141 kW/192 k modelu Corsa OPC. Zájemci o vznětové agregáty mohou vybírat z řady motorů o objemech 1,3 l a 1,7 l, jejichž výkony sahají od 55 kW/75 k až po 96 kW/130 k.

Motoráři automobilky Opel upravili pohonné jednotky tak, aby nabízely vyšší točivý moment a zároveň se snížila jejich spotřeba i emise CO2. Všechny zážehové motory a nový motor 1.7 CDTI nově plní emisní limity normy Euro 5 (dříve Euro 4).

Nejpopulárnější zážehové motory (1.0 l, 1.2 l a 1.4 l s manuálními či automatizovanými převodovkami Easytronic) mají spotřebu mezi 5,0 až 5,5 l/100 km.

Přepracovaný je i podvozek nové Corsy a její řízení - tlumiče, pružiny, stabilizátory, zadní závěsy kol a elektrický posilovač řízení modelů.

Klasický test, při kterém na českých silnicích ujedeme více než 500 kilometrů, vám přineseme již v pondělí 3. května.