Článek
Nový dieselový šestiválec s označením V9X byl vyvinut v Evropě ve spolupráci s Renaultem a Nissanem (Infiniti je luxusní odnoží právě Nissanu). Motor se vyrábí ve francouzském Cleonu; používá vstřikování common-rail a piezoelektrické vstřikovače, pracovní tlak dosahuje 1800 barů.
Třílitrový turbodiesel nabídne 175 kW (238 k) výkonu a točivý moment 550 Nm při 1500 otáčkách. V kombinaci se standardní sedmistupňovou automatickou převodovkou zrychlí model EX30d z nuly na 100 km/h za 7,9 vteřin a model FX30d za 8,3 vteřin.
U modelu EX činí kombinovaná spotřeba 8,4 l/100 km, u modelu FX rovných 9,0 l/100 km. České ceny ani datum uvedení na trh zatím Infiniti neoznámilo. Světovou premiéru nový motor absolvuje na březnovém ženevském autosalonu.