Sportovní čtyřmístné kupé je poháněno benzínovým šestilitrovým dvanáctiválcem o výkonu 450 koní, a to prostřednictvím buď ručně řazené, anebo samočinné šestistupňové převodovky.

K tomu, že vůz zrychluje z klidu na stovku za necelých 5 sekund a dosahuje maximální rychlosti 300 km/h, přispívá i jeho velmi nízká hmotnost (1710 kg), daná použitím hliníku na díly včetně podvozku. Jinak jsou některé prvky dílem sesterských společností, s nimiž se Aston Martin nachází pod koncernovými křídly Fordu.

Tak třeba kompresor pro klimatizaci vyvinula Mazda a Volvo zase dodalo airbagy a kabelové příslušenství. Výrobci zbývá jen jediné: doufat, že se novinka za bezmála 5 miliónů korun prosadí přinejmenším tak dobře jako předchůdce DB7, kterého se prodalo za deset let existence na 7000 kusů a stal se nejprodávanějším modelem značky.