Stejně jako kupé, pohání i otevřenou verzi 3,7litrový šestiválec s výkonem 328 koňských sil a 363 Nm točivého momentu (kupé má nepatrně vyšší výkon -331 k). Nejvyšší rychlost činí 250 km/h, přičemž zrychlení z 0 – 100 km/h zvládne roadster za 5,5 s (kupé to umí o 0,2 vteřiny rychleji).

Standardem je šestistupňová manuální převodovka (v příplatkové výbavě je i sedmistupňový automat, ten se ale k charakteru sportovního roadsteru nehodí tak jako manuál). Plátěná střecha se po stisknutí tlačítka stáhne za 20 vteřin.

Nissan 370Z Roadster je dostupný ve dvou verzích. U obou jsou standardem 18palcové hliníkové ráfky, deflektor vzduchu, elektricky nastavitelná a klimatizovaná sedadla či audiosystém BOSE.  K volitelným prvkům patří satelitní navigační systém s pevným diskem o kapacitě 40 GB a novou obrazovkou s vysokým rozlišením.

Na rozdíl od kupé 370Z, jenž se vejde pod milión korun, stojí otevřená verze, jež se právě začala prodávat v Česku, 1 202 499 korun.

Nissan 370Z Roadster (2010)

Nissan 370Z Roadster (2010)

FOTO: Nissan