Článek
Změny na designu BMW X5 pro modelový rok 2010 jsou v podstatě neviditelné a popravdě řečeno, nebylo jich třeba – jiná jsou přední mlhová světla, trochu pozměněná je přední maska, v nabídce jsou nové barvy a litá kola. Uvnitř je nový systém iDrive a jeho displej; do příplatkové výbavy se dostaly některé nové prvky (zadní parkovací kamera, systém pro varování před nechtěným vybočením z jízdního pruhu apod.).
Velká změna nastala v souvislosti s pohonnými jednotkami, všechny jsou nyní přeplňované, pro X5 nezůstal v nabídce jediný atmosférický motor. Pro milovníky dieselových motorů je v nabídce třílitrový řadový šestiválec, který přeplňuje buď jedno nebo hned dvě turbodmychadla. Slabší verze nabídne 245 k (180 kW) a 540 Nm, silnější má X5 xDrive40d má 306 k (225 kW) a 600 Nm.
Benzínové motory zastupuje šestiválcové xDrive35i a osmiválcové xDrive50i, oba motory mají dvě turbodmychadla. Šestiválec má výkon 306 k (225 kW) a 400 Nm točivého momentu. Osmiválec nabídne 600 Nm a výkon 407 k (300 kW).
Všechny motory jsou propojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou.