Podle slov generálního ředitele Toyota Division Dona Esmonda, si popularita Corolly S vyžádala "omlazení" v podobě XRS. Esmond očekává, že stejně jako "esko" i nová Corolla osloví zejména mladé fandy sportovních vozů. Sedan bude poháněn nově "vyladěným" čtyřválcovým motorem z Toyoty 2ZZ, o objemu 1.8 l a výkonu 170 koní. Pohon zprostředkuje šestistupňová manuální převodovka, kterou již využívá např. Celica GT-S či Corolla Matrix XRS. Zevnějšek Toyoty charakterizuje zejména přední nárazník od Yamahy a netypická šestnácti palcová kola.

Motor pro závodníka

Motor Toyota Tundra V8 má představovat klíčový krok na cestě k vítězství v závodech nákladních aut NASCAR, jak vyplývá ze slov vice presidenta Toyota Motor Sales Davea Illingworthe.

:. motor Toyota Tundra V8

S obsahem 5866 cmm dává motor výkon 650 koní. Hlava válce a blok motoru jsou chlazeny počítačově-optimalizovaným chladícím systémem. Motor byl navržen a bude vyráběn v americkém Toyota Motor Sales, kde bude také "vložen" do nové Tundry.