Nebyl důvod k velkým designovým změnám a BMW se zachovalo správně – upravilo pouze detaily. Mírně změněná je tak maska chladiče a zadní nárazník, jiný je i tvar zadních světel. Nové jsou i tři barvy, respektive jejich odstíny – bílá, vínová a modrá. Uvnitř je novinkou prakticky pouze možnost zvolit jinou barvu čalounění.

BMW řady 3 - kupé a kabriolet (facelift 2010)

BMW řady 3 - kupé a kabriolet (facelift 2010)

FOTO: BMW

Naftový dvoulitrový čtyřválec posílil o sedm koňských sil na současných 184 koní, točivý moment je o 30 Nm větší – 380 Nm. Stovku zvládne 320d za 7,5 vteřiny a rozjede se na 235 km/h. Spotřeba paliva klesla na 4,7 litru. Nabízí se i varianta BluePermormance, která již nyní splňuje emisní normu Euro 6 (začne platit v roce 2014).

BMW řady 3 - kupé a kabriolet (facelift 2010)

BMW řady 3 - kupé a kabriolet (facelift 2010)

FOTO: BMW

Mírného zlepšení výkonu se dočkal i řadový šestiválcový diesel 325d – 204 k a 407 Nm, 6,9 vteřiny a 244 km/h; spotřeba klesla na 5,7 litru na 100 km.

K dispozici jsou i základní verze 316d a 318d. Vrcholem je verze 335i s výkonem 306 k a 400 Nm; nad ní je už pouze ikonická M3.

Omlazené kupé a kabrio se představí na březnovém ženevském autosalonu. K dispozici jsou už nyní fotografie se sportovním M paketem.

BMW řady 3 - M paket (facelift 2010)

BMW řady 3 - M paket (facelift 2010)

FOTO: BMW

 

BMW řady 3 - M paket (facelift 2010)

BMW řady 3 - M paket (facelift 2010)

FOTO: BMW