Provozní ředitel Renaultu Patrick Pelata předpověděl, že evropský automobilový trh v příštím roce klesne o zhruba deset procent. Upozornil však na možné oživení poptávky v Rusku ve druhé polovině příštího roku. Rusko bylo před příchodem krize na cestě k vystřídání Německa na pozici největšího trhu s automobily v Evropě.

Renault již řadu let úspěšně spolupracuje s japonskou automobilkou Nissan Motor, v níž kontroluje 44procentní podíl. Prioritou Renaultu je podle Pelaty nalézt úspory prostřednictvím této aliance a pomoci největší ruské automobilce AvtoVAZ, ve které firma vlastní čtvrtinový podíl.

Renault nicméně hledá rovněž další partnerství, která by měla zahrnovat například sdílení nákladů na vývoj automobilů, motorů a převodovek. Rozhovory s Daimlerem jsou podle Pelaty "vážné", ale nejsou rozvinutější než jednání s jinými firmami a neexistuje záruka, že bude dosaženo dohody.

Společnost Daimler je známá především produkcí luxusních automobilů Mercedes-Benz. Vyrábí ale také malé automobily Smart, limuzíny Maybach a nákladní vozy i autobusy. V produkci nákladních automobilů je světovou jedničkou.