S každým kabrioletem se dá jezdit i v zimě, záleží jen na tom, jak velcí jste nadšenci. Mercedes však do nového E připravil systém Aircap, jenž má jízdu za zhoršených povětrnostních podmínek co nejvíce zpříjemnit.

Předně tu máme velký deflektor, jenž řízeně usměrňuje proudící vzduch. Toto řešení není nové, používá se už dlouho, u Mercedesu ovšem udělali vysouvatelný deflektor podstatně větší než u konkurenčních kabrioletů.

Mercedes-Benz E Cabriolet

Mercedes-Benz E Kabriolet v zimě? Proč ne...

FOTO: Mercedes-Benz

Vzadu nechybí malý větrný štít, jenž zabraňuje zpětnému proudění větru. K tepelné pohodě přispívá i příplatkový systém, který fouká teplý vzruch na krky cestujících na předních sedadlech. Opět nejde o nový systém, něco podobného už používá například Peugeot.

Nový kabriolet od Mercedesu používá klasickou plátěnou střechu s tloušťkou 23,5 mm, jenž se po stisknutí příslušného tlačítka stáhne či vytáhne za 20 vteřin.

Mercedes-Benz E Cabriolet

Mercedes-Benz E Kabriolet - interiér je klasikou Mercedesu

FOTO: Mercedes-Benz

V nabídce budou čtyři zážehové a tři vznětové motory s výkony od 170 koní (125 kW) do 387 k (285 kW) ve verzi s benzínovým osmiválcem.

V prodeji se nový Mercedes-Benz E Kabriolet objeví na jaře 2010, ceny na českém trhu zatím nebyly zveřejněny.       

Mercedes-Benz E Cabriolet

Mercedes-Benz E Kabriolet

FOTO: Mercedes-Benz