Novinkou je zážehový agregát EcoBoost o zdvihovém objemu 2,0 l, který vyvine nejvyšší výkon 149 kW (203 koní), s kombinovanou spotřebou 8,1 litrů. Ford S-Max s touto motorizací zvládne akceleraci 0-100 km/h za 8,5 s (Galaxy 8,8 s) a dosáhne nejvyšší rychlosti 221 km/h (Galaxy 217 km/h).

V nabídce figuruje i přepracovaný vznětový motor Duratorq TDCi 2,0 l s nejvyšším výkonem 120 kW (163 k). Spolu s novými motory začne Ford rovněž nabízet samočinnou dvouspojkovou převodovku Ford PowerShift.

Nově sledování mrtvých úhlů

Nejvýznamnější novinkou z oblasti bezpečnosti je systém sledování mrtvých úhlů (Blind Spot Information System, BLIS), jenž se už před lety objevil ve vozech Volvo.

Co se týče vzhledu, nový je přední nárazník; ve vyšších úrovních výbavy opatřený módními LED světlomety pro denní svícení. Jinak jsou změny na vnějším designu nepostřehnutelné.

Ford S-Max

Ford S-Max minulé generace

FOTO: Jan Čech, Novinky

Ford S-Max (2010)

Ford S-Max (2010)

FOTO: Ford