Novinka stále vypadá robustně, přestože přední maska dostala uhlazenější tvar. Spodní hrana čelního skla je posunuta o 65 mm vzad, okenní hrana se zvýšila o 20 mm – díky tomu působí novinka poměrně dynamickým dojmem.

Střešní spoiler má zabudovaný stěrač zadního okna a brzdové světlo s LED diodami. Stejná technologie je použita i v zadních sdružených světlech, tak v předních vnějších zrcátkách. Land Cruiser se nabízí s litými koly o rozměru 17 nebo 18 palců.

Land Cruiser mírně povyrostl – pětidvéřový model je o 45 mm delší a o 10 mm širší.

FOTO: Toyota

Sympatické je, že Toyota nechtěla z popisovaného modelu udělat SUV – pořád je to velmi schopné terénní auto. Je to patrné už na samotném faktu, že Land Cruiser nemá samonosnou karoserii, nýbrž tradiční konstrukci s žebřinovým rámem. Podvozek má vpředu nezávislé zavěšení, vzadu jsou k zavěšení použita čtyři ramena s příčnou vzpěrou - tedy nic, co by se v terénu rozsypalo po první projížďce.

Brodivost až 0,7 metru

Nový Land Cruiser nabízí brodivost 0,7 metru, dokáže vystoupat do svahu se sklonem 42 stupňů a nabídne maximální úhel bočního náklonu taktéž 42 stupňů. Minimální světlá výška činí 220 mm, přední nájezdový úhel pak 32 stupňů.

Toyota Land Cruiser (2010)

Brodivost činí 700 milimetrů.

FOTO: Toyota

V nabídce motorů je buď přeplňovaný vznětový čtyřválec s objemem tři lity (173 k a 410 Nm) nebo čtyřlitrový benzínový šestiválec s výkony 282 k a 387 Nm točivého momentu. Nečekejte i přes dobré papírové hodnoty nějakou nadprůměrnou dynamiku – Land Cruiser je dost těžký, provozní hmotnost (včetně řidiče) činí 2155 až 2315 kilogramů dle typu karoserie (třídvéřová nebo pětidvéřová) a použitého motoru.

Emise CO2 také nejsou z nejmenších – v kombinovaném režimu činí 256 g/km u zážehového motoru a 214 g/km u turbodieselu. 

Toyota Land Cruiser (2010)

V nabídce je vznětový nebo zážehový šestiválec.

FOTO: Toyota

Toyota Land Cruiser (2010)

Toyota Land Cruiser (2010)

FOTO: Toyota

Toyota Land Cruiser (2010)

Toyota Land Cruiser (2010)

FOTO: Toyota