Roomster pohání elektromotor s výkonem 95 koní (75 kW) a točivým momentem 240 Nm. Přestavba vychází ze Škody Roomster 1,4TDI v základní výbavě.  

Dojezd je u levnější verze 100 až 120 kilometrů, dražší verze ujede až 200 km. Výrobce neudává pohotovostní hmotnost ani zrychlení z nuly na „stovku“, zřejmá je pouze maximální rychlost – 130 km/h. Emise CO2 jsou pochopitelně nulové. Baterie se z běžné sítě 230V dobijí za šest až deset hodin.

Roomster na elektřinu se začne prodávat na jaře 2010, je ovšem extrémně drahý – verze s menším dojezdem stojí 860 000 korun bez DPH, verze s dojezdem 200 kilometrů stojí bezmála milión korun. A to je hodně i přesto, že náklady na jeden ujetý kilometr jsou o dost nižší než v případě běžných spalovacích motorů.