V září se podle oficiálních statistik v Německu prodalo 10 785 fabií, od počátku roku 84 129. Oproti prvním devíti měsícům loňského roku tak prodala Škoda Auto na největším evropském trhu o 61,6 procenta automobilů více.

Škoda Fabia se držela ve své kategorii na předních pozicích žebříčků prodejnosti. Absolutním a neohroženým vítězem však zůstával po celou dobu Volkswagen Golf, jehož se například v září prodalo 37 784 kusů a od počátku roku 275 432.

Díky prémii se lépe prodávaly i takzvané minivozy. V září se do čela žebříčku dostala Toyota Aygo, v průběhu roku se v čele střídaly Fiat Panda, Renault Twingo a Hyundai i10.

Výrobci luxusních a velkých aut naopak během prvních devíti měsíců zaznamenali propad prodejů. Například Mercedesů se prodalo o 17 procent méně, Porsche zaznamenalo pokles o deset procent a BMW o devět. Ještě větší propady však zaznamenaly některé zahraniční automobilky jako Saab (propad o 65 procent) General Motors (minus 58 procent) a Chrysler (minus 47 procent).