V interiéru je nový přístrojový panel s přehlednějším displejem palubního počítače, který konečně ví, jaký je dojezd vozu. Díky několika úpravám v motorovém prostoru (například větší kryt motoru, použití hodnotnějších materiálů u spojovací hřídele v případě verzí s pohonem přední nápravy) se také povedlo snížit motorický hluk.

Suzuki SX4 (facelift 2009)

Suzuki SX4 je v Česku nejprodávanějším modelem Suzuki.

FOTO: maž, Novinky

V nabídce dva benzínové motory a jeden turbodiesel

Drobného zvýšení výkonu (a snížení emisí a spotřeby paliva) se dočkaly všechny tři nabízené motory. Benzínová patnáctistovka s výkonem 82 kW a 145 Nm má nyní kombinovanou spotřebu 6,1 litru na sto kilometrů. Čtyřválcová šestnáctistovka má nyní vyšší výkon o 9 kW (88 kW a 145 Nm) a spotřebu nižší o 0,8 l – nyní 6,2 l / 100 km.

Původní zastaralou dieselovou jedna-devítku výrobce nahradil dvoulitrem s šestnáctiventilovým rozvodem – výkon nyní činí 99 kW a točivý moment má hodnotu 320 Nm. Kombinovaná spotřeba klesla na 4,9 l.

Suzuki SX4 (facelift 2009)

Suzuki SX4 se dodává jako "čtyřkolka" nebo s pohonem pouze přední nápravy.

FOTO: maž, Novinky

Měli jsme možnost krátce faceliftovaný model SX4 vyzkoušet na lesní cestě s několika výmoly a relativně velkým převýšením. Vzhledem k tomu, že v ten den Česku padaly teplotní rekordy a cesta byla zcela suchá, nebylo třeba ani pohonu obou náprav, SX4 těžila pouze z relativně vyššího těžiště. Pohon 4x4 můžete zapnout buď „natvrdo“ nebo připojení zadní nápravy můžete nechat na elektronice. Také lze jet pouze s pohonem přední nápravy, což snižuje spotřebu. Kromě verzí 4x4 dodává Suzuki model SX4 i s pohonem výhradně přední nápravy.

Základní cena s benzínovou patnáctistovkou začíná na částce 289 900 korun, nejlevnější verze 4x4 přijde na 439 900 korun.

Suzuki SX4

Suzuki SX4 před faceliftem

FOTO: Suzuki

Suzuki SX4 (facelift 2009)

Suzuki SX4 (facelift 2009) - nový je informační displej

FOTO: Suzuki