Článek
Originálním prvkem tohoto cestovního vozu je design interiéru se čtveřicí nezávislých sedadel a nahoru otevíranou dvojicí dveří. Čelní sklo je vybaveno speciálním zastíněním, které údajně snižuje únavu při řízení. Zajímavostí je i možnost posouvat horní plochu přístrojové desky nahoru nebo dolů. Přestože je vůz vybaven systémem stálého pohonu všech kol (AWD), podlaha v prostoru zadních cestujících je plochá, což zvyšuje praktičnost vozu.
Subaru vsadilo na systém hybridního pohonu se dvěma elektromotory, který zahrnuje jeden elektromotor pracující jako generátor na přední nápravě (13 koní) a jeden hnací elektromotor vzadu (26 koní). Při parkování a podobných manévrech se využívá pouze síla elektromotorů, takže vůz neprodukuje emise.
Elektromotorům pomáhá i klasický spalovací motor - zážehový boxer s objemem dva litry. Subaru Hybrid Tourer má dle tradic značky stálý pohon všech čtyř kol.