Článek
Robotizovaná převodovka modelu 4007 je šestistupňová a dodává se výhradně s motorem 2.2 HDi FAP 115 kW (156 k). Multifunkční převodovku DCS lze ovládat dvěma způsoby: v plně automatickém režimu se dvěma programy (Drive nebo Sport) nebo v polo-automatickém (sekvenčním) pomocí ovladačů změny rychlostního stupně umístěných za volantem.
První spojka je umístěna na sudých stupních a druhá na lichých. Během několika desetin vteřiny se hydraulicky sepne jedna ze dvou spojek, které fungují paralelně. Změna rychlosti trvá zlomek vteřiny (Peugeot neuvedl přesné číslo), což přináší větší jízdní komfort a plynulejší řazení jednotlivých rychlostních stupňů.
Dvouspojková převodovka (původně DSG)
Původní převodovka koncernu Volkswagen, která využívá dvě spojky. Jedna spojka ovládá liché a druhá sudé stupně řazení. Výhodou je stálý přenos točivého momentu bez prodlev, když je zařazený i další stupeň.
Peugeot 4007 s dvouspojkovou převodovkou se poprvé představí na autosalonu ve Frankfurtu, od září 2009 se začne prodávat. Dvouspojkovou převodovku nabízí kromě Peugeotu i koncern Volkswagen, Porsche, BMW, Nissan, Volvo nebo Ford.