V médiích se v minulých dnech objevily spekulace, že by i20 mohla vyrábět moravská továrna značky, nebo slovenský závod Kia v Žilině. "Ve skutečnosti tyto varianty nebyly vůbec ve hře, protože oba závody mají pevně daný výrobní program na léta dopředu a nemají žádnou volnou výrobní kapacitu," uvedl mluvčí nošovické automobilky Petr Vaněk.

Spuštění výroby v Turecku si vyžádá investici 75 miliónů amerických dolarů (asi 1,33 miliardy korun) a automobilka vytvoří 500 pracovních míst. Roční produkce dosáhne 80 000 pětidveřových i20, z nichž většina je určena pro evropský trh.

Závod v současné době vyrábí čtyřdveřové verze modelů Hyundai Accent a víceúčelové vozidlo Matrix. Celková výrobní kapacita závodu se zvýší na 100 000 kusů ročně. Dosavadní výrobce modelu i20, Hyundai Motor India, bude nadále vyrábět tří a čtyřdveřové verze modelu i20 a verze s pravostranným řízením.

Hyundai i20 se vyrábí s pěti různými motory, z toho třemi benzinovými. Cena i20 začíná u verze Classic s motorem o obsahu 1,2 litru na 229 900 korunách.