Motor nové 911 GT3 RS je postaven na základě modelu 911 GT3 a disponuje tedy objemem 3,8 litru oproti původním 3,6 litru. Ve srovnání s modelem 911 GT3 má atmosférický vysokootáčkový motor o 15 k větší výkon (celkem 450 koní). Informace o zrychlení či nejvyšší rychlosti zatím automobilka nezveřejnila.

Porsche 911 GT3 RS je vybaveno výhradně šestistupňovou manuální převodovkou se zkrácenými dráhami řazení. Zvětšen byl nejen rozchod zadních kol, ale poprvé také přední nápravy. Díky tomu je karoserie rozšířena jak v zadní části, tak pomocí širších lemů blatníků také vepředu, kde má sportovní pneumatiky o rozměrech 245/35 ZR 19. Na zadní nápravě obouvají litá kola pneumatiky s rozměrem 325/30 ZR 19.

Porsche 911 GT3 RS

Skořepinové sedačky a ochranná klec jasně naznačují použití verze GT3 RS.

FOTO: Porsche

Zajímavostí pro modelový rok 2010 je nová položka výbavy na přání: lithium-iontový akumulátor, který nahradí standardní baterii. Jeho přínosem je snížení hmotnosti o deset kilogramů.

Základní cena vozu Porsche 911 GT3 RS pro evropský trh činí 122 400 euro bez daně, tedy nějakých 3,1 miliónů korun.

Porsche 911 GT3 RS

Porsche 911 GT3 RS (2010)

FOTO: Porsche

Porsche 911 GT3 RS

Výrobce tvrdí, že nová verze má lepší přítlak.

FOTO: Porsche