Prodejní internetové stránky gm.ebay.com firma spustila v úterý, test poběží do 8. září. Představují odklon od dosavadního prodeje aut v předváděcích prodejnách, který je v USA zavedený. GM se tak snaží získat zákazníky kvůli klesajícímu podílu na trhu. Firma před měsícem opustila režim bankrotové ochrany před věřiteli.

Prodejní internetové stránky umožní zákazníkovi porovnávat ceny mezi modely napříč sítí zapojených prodejců, vyjednávat ceny a domluvit si financování a způsob placení. Spotřebitel může souhlasit s inzerovanou cenou, nebo nabídnout cenu, jakou je ochoten platit, a vyjednat si s dealerem typ vozu.

Pokud pilotní program automobilce pomůže získat nové zákazníky a zvýší jí podíl na trhu, spustí internetový prodej po celých Spojených státech. Zpočátku bude v internetovém obchodě GM přes 20 000 vozů značek Chevrolet, Buick, GMC a Pontiac.

Současný Buick LaCrosse

 Buick LaCrosse

FOTO: Buick