Hlavní obsah

GM bude v Americe prodávat auta přes internet za smluvní cenu

General Motors a eBay budou v Kalifornii testovat internetový prodej aut, kdy si zákazník přes síť vyjedná s prodejcem cenu, financování i způsob splátek. Obě firmy uvedly, že se do zkušebního programu zapojí 225 kalifornských dealerů automobilky.

Foto: Rebecca Cook, Reuters

Centrála automobilky General Motors v Detroitu

Článek

Prodejní internetové stránky gm.ebay.com firma spustila v úterý, test poběží do 8. září. Představují odklon od dosavadního prodeje aut v předváděcích prodejnách, který je v USA zavedený. GM se tak snaží získat zákazníky kvůli klesajícímu podílu na trhu. Firma před měsícem opustila režim bankrotové ochrany před věřiteli.

Prodejní internetové stránky gm.ebay.com firma spustila v úterý, test poběží do 8. září. Představují odklon od dosavadního prodeje aut v předváděcích prodejnách, který je v USA zavedený. GM se tak snaží získat zákazníky kvůli klesajícímu podílu na trhu. Firma před měsícem opustila režim bankrotové ochrany před věřiteli.

Prodejní internetové stránky gm.ebay.com firma spustila v úterý, test poběží do 8. září. Představují odklon od dosavadního prodeje aut v předváděcích prodejnách, který je v USA zavedený. GM se tak snaží získat zákazníky kvůli klesajícímu podílu na trhu. Firma před měsícem opustila režim bankrotové ochrany před věřiteli. Prodejní internetové stránky umožní zákazníkovi porovnávat ceny mezi modely napříč sítí zapojených prodejců, vyjednávat ceny a domluvit si financování a způsob placení. Spotřebitel může souhlasit s inzerovanou cenou, nebo nabídnout cenu, jakou je ochoten platit, a vyjednat si s dealerem typ vozu.

Prodejní internetové stránky gm.ebay.com firma spustila v úterý, test poběží do 8. září. Představují odklon od dosavadního prodeje aut v předváděcích prodejnách, který je v USA zavedený. GM se tak snaží získat zákazníky kvůli klesajícímu podílu na trhu. Firma před měsícem opustila režim bankrotové ochrany před věřiteli. Prodejní internetové stránky umožní zákazníkovi porovnávat ceny mezi modely napříč sítí zapojených prodejců, vyjednávat ceny a domluvit si financování a způsob placení. Spotřebitel může souhlasit s inzerovanou cenou, nebo nabídnout cenu, jakou je ochoten platit, a vyjednat si s dealerem typ vozu.

Pokud pilotní program automobilce pomůže získat nové zákazníky a zvýší jí podíl na trhu, spustí internetový prodej po celých Spojených státech. Zpočátku bude v internetovém obchodě GM přes 20 000 vozů značek Chevrolet, Buick, GMC a Pontiac.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám