Benzínová šestnáctistovka dostala navíc 13 koní a produkuje tak 120 koní (88 kW), točivý moment vzrostl ze 145 na 156 Nm. Kombinovaná spotřeba udávaná výrobcem činí 6,2 l/100 km, nejvyšší rychlost dosáhne Sedici s touto motorizací 185 km/h a na „stovku“ zrychlí za 10,7 vteřiny.

Zastaralý turbodiesel 1,9 JTD už je minulostí, nahradil jej nový agregát 2,0 JTD s výkonem 134 koní (99 kW) a 320 Nm točivého momentu. Kombinovaná spotřeba v tomto případě činí činí 5,1 l/100 km, nejvyšší rychlost je 190 km/h a zrychlení 0-100 km/h zabere 10,5 vteřiny.

Sedici se v Česku prodává jen málo

Benzínová šestnáctistovka přijde na 334 000 korun, nový turbodiesel stojí 438 000 korun, ve verzi 4x4 pak 461 000 korun. Fiat Sedici zatím patří v Česku k velmi málo prodávaným modelům v řádu desítek kusů, nové motory by mu mohly pomoci. Nevýhodou je stále vyšší pořizovací cena.

Fiat Sedici

Fiat Sedici před faceliftem 2009

FOTO: Fiat