Polo je k dispozici ve dvou výbavových variantách Trendline a Comfortline a se šesti motory – dvěma výkonovými variantami motoru 1.2 (60 a 70 koní), čtyřválcem 1.4 (85 k) a třemi verzemi nového vznětového agregátu 1.6 TDI (75 k, 90 k a 105 k). Video z představení v Ženevě najdete zde.

Sériová výbava Pola zahrnuje ESP včetně ABS, asistent pro rozjezd do kopce, čelní airbagy s deaktivací u spolujezdce, boční airbagy, centrální zamykání, elektrické ovládání oken vpředu a výškově nastavitelné sedadlo řidiče. Verze Comfortline má navíc dálkové ovládání centrálního zamykání, elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka, asymetricky dělené zadní sedadlo a dvojitou podlahu zavazadlového prostoru.

Nejlevnější Polo s benzínovou jedna-dvojkou stojí 244 500 korun, nejlacinější turbodiesel (1,6 TDI, 75 k) stojí 324 600 korun. Naopak, nejdražší variantou je nejsilnější1,6 TDI (90 k) ve spojení se sedmistupňovou převodovkou DSG; za tuto verzi si české zastoupení účtuje 421 600 korun.

VW Polo (2009)

Interiér působí "neprůstřelně", vypadá jako ve voze o třídu vyšší.

FOTO: VW

Koncem roku přijde na český trh také nové Polo s přeplňovaným motorem 1.2 TSI o výkonu 77 kW (105 k) a ekologická varianta BlueMotion s kombinovanou spotřebou 3,8 litru na 100 km.

Počátkem roku 2010 se na českém trhu objeví nejúspornější provedení nového Pola – Polo BlueMotion II -  VW jej neskromně označuje coby „nejúspornější pětimístný automobil všech dob“.  Kombinovaná spotřeba bude údajně dosahovat hodnoty 3,3 l/100 km.

VW Polo (2009)

VW Polo si na trhu bude konkurovat mj. se Škodou Fabií.

FOTO: VW