Úprava se týká šestiválcového turbodieselu. Novinka má zdvihový objem zvýšený z původních 2,7 litru na rovné tři litry a využívá systém vstřikování common-rail poslední generace, agregát je stále dopován dvěma turbodmychadly. Výsledkem je 241 koní při 3800 otáčkách a 450 Nm točivého momentu, jenž je k dispozici od 1600 do 3600 otáček za minutu.

V kombinovaném režimu klesly emise CO2 o 28 gramů na kilometr, kombinovanou spotřebu (v případě šestistupňového automatu) udává výrobce 7,4 litrů nafty na 100 km (pro model C5). Z klidu na 100 km/h se C5 dostane za 7,5 vteřiny, maximální rychlost zatím výrobce neuvedl.

Citroën C6 se v Česku prodával, importér jej ale pro malý zájem vyřadil z prodeje.

Citroën C5 2,0 HDI

Citroën C5 2,0 HDI

FOTO: maž, Novinky