Mégane ve verzi kombi vychází ze svého kratšího sourozence a faktem je, že design vozu je líbivý. Kombi nabídne rozvor 2,7 metru, takže s prostorností na zadních sedačkách by neměl být problém.

Zavazadlový prostor přináší solidních 524 litrů, po sklopení zadních sedaček naroste na 1595 l. Octavia Combi, jenž v daném segmentu nabízí „papírově“ největší prostor pro zavazadla nabízí 580 litrů v základním uspořádání a 1620 litrů po sklopení zadních sedaček.

Na výběr je dostatek pohonných jednotek. Základem je benzínová jedna-šestka s výkonem 105 nebo 110 koní. Zajímavým rozšířením nabídky je přeplňovaná čtrnáctistovka s výkonem 130 koní a kombinovanou spotřebou 6,5 litru / 100 km. Na vrcholu benzínových motorizací trůní přeplňovaný dvoulitr, jenž se svými 180 koňmi a 350 Nm dovoluje velmi svižnou jízdu. Renault jej používá, stejně jako některé další zmiňované motory, i ve větší Laguně.

Renault Mégane Sport Tourer

Interiér je stejný jako v pětidveřové verzi.

FOTO: Renault

Pochopitelně nechybí ani vznětové agregáty – ve výkonovém rozmezí 85 až 160 koní při kombinované spotřebě paliva mezi 4,4 litry nafty až 4,8 l.

K dispozici jsou šestistupňové automatické i manuální převodovky, základní motorizace mají pětistupňový manuál.

Ceny pro Českou republiku zveřejní Renault v nejbližších dnech. Vzhledem k poměrně agresivní cenové politice Renaultu se spekuluje o základní ceně oscilující kolem 350 tisíc korun. Mezi konkurenty Méganu Sport Tourer bude mezi jinými patřit i Škoda Octavia v karosářské verzi kombi, Ford Focus či Volkswagen Golf.

Renault Mégane Sport Tourer

Renault Mégane Sport Tourer působí elegantně.

FOTO: Renault