V Brně si budete moci zblízka prohlédnout Lamborghini Gallardo LP560-4. To nabízí  výkon 560 koní a pohon všech kol. Kromě uzavřeného provedení bude k vidění také otevřená verze Spyder. Oba modely ukrývají uprostřed umístěný desetiválec.

Třešničkou bude Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce. Jedná se o speciální verzi této modelové řady, jež se ve srovnání s běžným provedením LP640-4 vyznačuje nejen výkonem zvýšeným na 670 koní, ale rovněž o 100 kg sníženou hmotností a optimalizovanou aerodynamikou. Tento supersport s pohonem všech kol dokáže jet nejvyšší rychlostí 342 km/h a akcelerovat z klidu na 100 km/h během pouhých 3,2 sekundy.

Lamborghini Gallardo LP 560-4 Spyder

Lamborghini Gallardo LP 560-4 Spyder

FOTO: Lamborghini

Aston DB9 s dvanáctiválcem

V Brně bude k vidění i Aston Martin DB9. Šestilitrový dvanáctiválec disponuje největším výkonem 477 koní. Na stánku Astonu bude vystaven i model V8 Vantage, tedy kupé, jenž je pomyslnou vstupní branou do světa exkluzivních vozů této značky. Již z názvu je patrné, že tento dvoumístný automobil je poháněn osmiválcovým motorem. Je umístěn vepředu a disponuje objemem 4,7 litru. Výkon 426 koní je přenášen na kola zadní nápravy.

Wiesmann je malá německá firma zabývající se výrobou sportovních roadsterů a kupé využívajících techniku BMW.  V Brně bude vystaven jejich nejvýše postavený model Wiesmann MF5. Toto kupé má pod dlouhou přední kapotou desetiválcové srdce pocházející z BMW M5. Jeho výkon 507 koní se přenáší na zadní kola. Pohotovostní hmotnost tohoto nepřehlédnutelného vozu činí 1 395 kg. Není tedy divu, že je schopen jet nejvyšší rychlostí 310 km/h a zrychlit z klidu na 100 km/h za 3,9 sekundy.

Aston Martin DB9

Aston Martin DB9

FOTO: Aston Martin

Česká premiéra roadsteru Yes

Další novinkou, která se představí v oficiální české premiéře, je dvoumístný roadster Yes s odnímatelnou střechou, sportovním podvozkem a šestiválcovým motorem od Audi, s výkonem 255 až 355 koní. Automobil je 3,8 metru dlouhý, motor je umístěn před zadními koly. Výrobce udává suchou hmotnost bez náplní 890 kg. Právě ta je příčinou, proč je výkonnější provedení schopno zrychlit z klidu na 100 km/h během 3,9 s a jet největší rychlostí 280 kilometrů za hodinu.

YES! druhé generace

Yes druhé generace

FOTO: Yes

K vidění bude i Kaipan 15 je přímým pokračovatelem Kaipanu 14. Ačkoliv se mu velmi podobá a má téměř shodnou karoserii, je to jiný vůz. Na rozdíl od typu 14, který je přestavbou Škody Favorit, je patnáctka vyvinuta jako kompletně nový vůz. Standardním motorem je čtyřválec s objemem 1,4 litru ze Škody Fabia.

Kaipan 15

Kaipan 15

FOTO: Martin Žemlička, Novinky