Nové kombi narostlo o deset centimetrů do délky, přičemž rozvor náprav je nyní o osm cm delší než u minulé generace. Z toho budou těžit cestující na zadních sedadlech, pro které je nyní k dispozici více prostoru. Velikost zavazadlového prostoru zatím Subaru nezveřejnilo, podle našeho odhadu by se měla pohybovat kolem 500 litrů.

Jako vždy nechybí symetrický pohon všech kol a motory typu boxer. Prozatím jsou ohlášeny tři benzínové motory, základem je 2,5 litrový čtyřválec s výkonem 173 koní, vrcholem pak 3,6 litrový šestiválec s výkonem 260 koní. Na evropský trh přijde bezpochyby i verze s turbodieselem, bez kterého by Subaru Legacy do prodejních statistik nikterak zásadně nepromluvilo.

Subaru Legacy Wagon (2009)

Subaru Legacy Wagon páté generace - velikost zavazadelníku zatím výrobce nesdělil, minulá generace nabídka 459 litrů v základním uspořádání.

FOTO: Subaru

Novinkou je i elektronická parkovací brzda místo klasické páky mezi předními sedadly a bezestupňová automatická převodovka CVT ( Continuous Variable Transmission), stejně jako v dříve představené verzi sedan.

Na přední nápravě jsou použity klasické vzpěry McPherson, vzadu najdete závěsy s dvojitými lichoběžníky. Subaru upravilo geometrii náprav i konstrukci tlumičů. Posilovač řízení je elektrický.

Mezi konkurenty Legacy bude patřit například Ford Mondeo, Škoda Superb nebo Volkswagen Passat.

Ceny ani datum uvedení do prodeje v Česku zatím importér nesdělil.

Subaru Legacy Wagon (2009)

Subaru Legacy Wagon - fotografie japonské verze s volantem vpravo.

FOTO: Subaru