Zepředu se nový Golf Variant od svého předchůdce liší novým nárazníkem, maskou chladiče, víkem motoru a upravenými blatníky a světlomety. Všechny nové prvky byly přejaty z šesté generace klasického Golfu, takže designové změny jsou minimální. Zadní část nového Golfu Variant je tvarově téměř stejná jako předchozí generace. Verze TDI a TSI se liší koncovkami výfuků, které jsou vytaženy pod nárazníkem.

Nový Golf Variant bude k dispozici se čtyřmi zážehovými a dvěma vznětovými motory. Všechny motory splňují emisní limit Euro 5. Základním zážehovým motorem bude jednotka o objemu 1,4 litru s výkonem 80 koní. Benzinové motory TSI (s výkony 105, 122 a 160 koní) a oba turbodiesely (TDI s výkony 105 a 140 koní) mohou být na přání dodány s dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG.

Volkswagen Golf Variant (2009)

Volkswagen Golf Variant má v nabídce šest motorů.

FOTO: VW

Novým motorem pro Golf Variant je agregát 1.6 TDI (77 kW / 105 k) se spotřebou 4,5 litru nafty na 100 kilometrů.

Golf Variant se na českém trhu představí letos na podzim, prodejní cena zatím nebyla stanovena.

Volkswagen Golf Variant (2009)

Hatchback působí elegantněji, kombi je zase praktičtější.

FOTO: VW

Volkswagen Golf Variant předchozí generace -hledání změn je hodně těžký oříšek.

FOTO: Volkswagen

Volkswagen Golf Variant (2009)

Interiér je stejný jako u ostatních karosářských variant Golfu.

FOTO: VW