Hlavní obsah

Začal autosalon v Šanghaji - čínský trh je pro automobilky klíčový

Na autosalonu, který začal v Šanghaji představitelé mnoha světových výrobců aut oznámili, že počítají se zvýšením svého prodeje v Číně až o deset procent. Patří mezi ně třeba největší americká automobilka General Motors i její japonský konkurent Honda.

Na autosalonu v Šanghaji představují výrobci automobilové novinkyVideo: ČTK/APTN

 
Článek

Německá automobilka BMW a její čínský partner Brilliance Auto hodlají zase postavit v Číně už svou druhou továrnu a automobilky plánují do poloviny příštího roku zvýšit svou výrobní kapacitu v Číně na 75 000 až 80 000 vozů ročně ze současných 30 000 vozů ročně.

Německá automobilka BMW a její čínský partner Brilliance Auto hodlají zase postavit v Číně už svou druhou továrnu a automobilky plánují do poloviny příštího roku zvýšit svou výrobní kapacitu v Číně na 75 000 až 80 000 vozů ročně ze současných 30 000 vozů ročně.

V březnu se prodej automobilů v Číně meziročně zvýšil o pět procent na rekordních 1,11 miliónu vozů. Čínský trh s automobily tak již třetí měsíc za sebou překonal Spojené státy, kde se v březnu propadl prodej o 37 procent na 857 735 vozů. S čínským trhem prý nyní spojují mnozí ještě více nadějí a očekávání než kdykoliv předtím.

Reklama

Výběr článků

Načítám