Na výběr pro řadu 7 doposud byla trojice motorů - turbodiesel (245 k) a dva benzínové - nový dvakrát přeplňovaný šestiválec (326 k) a rovněž dvakrát přeplňovaný 4,4 litrový osmiválec (407 k).

Nový šestilitrový dvanáctiválec dává výkon 536 koní (400kW) a točivý moment 750 Nm. Silný zátah motoru slibuje výrobce od 1500 otáček. Z nuly na 100 km/h zrychlí 760i za 4,6 vteřiny, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na obvyklé hodnotě 250 km/h. Papírová kombinovaná spotřeba je, dle slov výrobce, 13 litrů na sto kilometrů, ale podle zkušeností s modelem 750i (test a video najdete zde) víme, že to je pouze teoretická hodnota. Motor by měl splňovat emisní normu Euro 5.

Verze 760i se bude nabízet také s prodlouženým rozvorem (760Li). Kdy přesně se dostane na trh a kolik za vrcholnou motorizaci své vlajkové lodi bude BMW chtít, není v tuto chvíli známo.

760Li - vrchol řady 7, nejluxusnější současné auto s logem BMW
FOTO: BMW