Na první pohled jsou změny na exteriéru hranatého Range Roveru pouze kosmetické – jiný tvar má nárazník, mlhové světlomety jsou nyní kulaté a umístěné níže. Jinak se vzhled vozu neměnil, nebylo třeba, stále vypadá výtečně a originálně.

Range Rover dostal nový motor – jde o pětilitrový benzínový osmiválec s přeplňováním pomocí kompresoru. Výsledkem je 510 koní a 624 Nm točivého momentu. Z klidu na 96 km/h (0-60 mil) zrychlí těžký a obrovský Range Rover s tímto motorem během 5,9 vteřin. Nový motor má nižší spotřebu paliva než původní 4,2 litrový motor (nyní 14,9 litru) a také nižší emise.

Range Rover (2009)

Range Rover (2009) - tady vládně luxus...
FOTO: Land Rover

Ten samý motor se dostane i do Jaguaru XF a XKR. V nabídce pro Range Rover je i třílitrový vznětový šestiválec a osmiválec.

Novinkou je adaptivní tempomat, pět digitálních parkovacích kamer a také inovovaný přední displej. Ten je dotykový a nabízí ovládání audiosystému, vestavěné navigace a DVD přehrávače. Výrobce také posílil brzdy a upravil stabilizační systém.

Range Rover (2009)

Range Rover má stále typické a tradiční hranaté tvary. FOTO: Land Rover,