Podle listu ke zvýšení výroby zřejmě automobilku přiměl zájem o vůz od firem Tokyo Electric Power, Japan Post či Lawson. Objednávky tak již pokryly celou plánovanou letošní výrobu. Od roku 2010 chce čtvrtý největší výrobce aut v Japonsku začít prodávat iMiEV také v Evropě, a to prostřednictvím francouzské PSA Peugeot Citröen. V Japonsku je zatím auto k dispozici pouze pro firemní zákazníky, individuálním spotřebitelům ho chce společnost nabídnout od roku 2011.

Společný podnik na výrobu baterií, který Mitsubishi Motors provozuje spolu s GS Yuasa Corp a Mitsubishi Corp., plánuje investovat zhruba tři miliardy jenů (596,3 miliónu korun) do více než zdvojnásobení kapacity továrny v západním Japonsku. Do podzimu 2010 by továrna měla vyrábět 5000 baterií ročně.

Vlády v USA, Evropě i Japonsku nabízejí nebo plánují nabídnout při nákupu vozů přátelských k životnímu prostředí pobídky ve formě daňového zvýhodnění. Některé konkurenční společnosti, jako Toyota a Honda, se zaměřují spíše na hybridní vozy, které kombinují benzinový a elektrický motor. Mitsubishi se však rozhodla ve své ekologické strategii vsadit na elektrický vůz.