Na začátku dubna se má vůz objevit ve všech obchodních zastoupeních Tata v zemi. Objednávky na vůz začne společnost přijímat od druhého dubnového týdne.

Tata poprvé představila svůj vůz na autosalonu v Dillí loni v lednu. V prodeji měl být původně již v říjnu 2008, nabral ale zpoždění kvůli problémům s umístěním hlavní výrobní továrny. Nano má být pro masový automobilismus v Indii podobným impulzem jako Volkswagen Brouk nebo Fiaty 500 a 600 v poválečné Evropě.

Tata byla loni nucena zastavit kvůli násilným protestům místních zemědělců výstavbu továrny na Nano v Západním Bengálsku. Místní vláda kvůli výstavbě vyvlastnila zhruba 1000 akrů (přes čtyři čtverečné kilometry) zemědělské půdy. Nabídla sice zemědělcům náhradu, mnozí z nich ji však odmítli a požadovali svoji půdu zpět. Výroba Nano se proto přesunula do továrny ve státě Gudžarát.

Jaguar XF:. Jaguar (na snímku nové XF) i Land Rover vlastní Tata Group

Tata loni dokončila koupi značek Land Rover a Jaguar od americké automobilky Ford Motor za 2,3 miliardy dolarů (51,4 miliardy Kč). Díky této transakci získala příležitost k rozšíření svých aktivit mimo Indii. Tata Motors je součástí jednoho z nejstarších a největších indických konglomerátů Tata Group, napsaly agentury AP a Reuters.