V současnosti Honda prodává své hybridní modely ve čtyřiceti zemích, nejvíce se jí daří v Severní Americe, klíčový trh představuje i Japonsko a Evropa. Oproti konkurenční Toyotě jsou nicméně prodeje hybridních vozů s logem Hondy zanedbatelné (více zde).

Honda brzy zahájí prodej nového hybridního vozu Insight, pětidveřového hatchbacku, vybaveného kompaktním hybridním systémem, který nabídne nízkou spotřebu paliva i emisí (konkrétní hodnoty zatím Honda nesdělila).

Prodej nového Insightu začne v Japonsku v únoru, v Evropě v březnu (v Česku až v červnu) a v Severní Americe v dubnu. Honda stanovila roční prodejní plán na přibližně 60 000 kusů prodaných v Japonsku, více než 30 000 kusů prodaných v Evropě a přibližně 100 000 kusů v Severní Americe. Celkový roční prodejní plán představuje optimistických dvě stě tisíc kusů.

V roce 2010 chce Honda představit nový sportovně laděný hybridní vůz, jenž bude založen na konceptu CR-Z.

Takhle si představují designéři novou Hondu CRX.:. Takhle si představují designéři novou Hondu CRX.foto: Novinky/Jan Čech