Fabia Scout má jinak tvarovaný nárazník a bohaté oplastování na bocích karoserie - díky tomu vypadá robustněji, ale do terénu nemá smysl ji brát, zvládne jen to samé co běžná Fabia. Pohon 4x4 totiž - narozdíl od očekávaného lehkého terénního vozu Yeti - Fabia Scout nedostane.

Škoda Fabia Scout:. Škoda Fabia Scout je bohatě oplastována

Čtyři motory pro Fabii Scout

Pro nový model Fabia Scout jsou připraveny čtyři motory; benzinové o objemu 1,4 litru s výkonem 63 kW (86 k) a spotřebou 6,5l na 100km a druhý benzinový motor o objemu 1,6 litru o výkonu 77 kW (105 k) se spotřebou 6,9l na 100km. Tento motor bude k dispozici také se šestistupňovou automatickou převodovkou.

V nabídce naftových motorů figuruje agregát se zdvihovým objemem 1,4 litru, výkonem 59 kW (80 k) a spotřebou 4,6l na 100km a dále turbodiesel o objemu 1,9 litru s výkonem 77 kW (105 k), který 100km urazí za 4,9l. Oba motory lze vybavit filtrem pevných částic.

V interiéru se mnoho nezměnilo. Nové je čalounění, vkládané tkané koberce nesou nápis Scout, stejně jako záď vozu a pedály mají nerezové plochy. Fabia Scout stojí na kolech z lehké slitiny, která byla navržena pro tento model. Na přání se může zákazník namísto šestnáctipalcových kol rozhodnout pro větší sedmnáctipalcové provedení se stejným designem. Mezi rozlišovací znaky modelu Fabia Scout patří také mlhové světlomety s tzv. corner designem a tónovaná skla.

Škoda Fabia Scout:. Škoda Fabia Scout: pohon 4x4 chybí.

Yeti a Superb kombi

Vůz bude v prodeji od konce května letošního roku, ceny zatím Škoda nezveřejnila. V Ženevě se ukáže i očekávaný model Yeti. Tento rok by Škoda měla představit i Superb v karosářské verzi kombi.