Design vychází z verze sedan. Kromě toho, že E Coupé má o jeden pár dveří méně a chybí mu prostřední sloupky karoserie, stojí za pozornost koeficient aerodynamického odporu (Cx). Ten činí v případě kupé údajně pouhých 0,24 (u většiny aut je obvyklých 0,28 či 0,29 nebo více).

Díky tomu bude mít novinka nejenom nižší spotřebu paliva, ale uvnitř bude panovat ticho i ve vysokých rychlostech. Jde dost možná o nejnižší koeficient aerodynamického odporu mezi sériovými vozy.

Mercedes E Coupé:. Zadní partie mají původ ve čtyřdveřovém "Éčku". Fot: Mercedes

V nabídce pohonných jednotek bude v zásadě to samé co v případě čtyřdveřového modelu. Vybírat si můžete jak z dieselových motorů, tak z benzínových čtyřválců, šestiválců a osmiválců. Vrcholem by měla být připravovaná verze AMG s výkonem přes 500 koňských sil.

Mercedes E Coupé:. Mercedes E Coupé: přesné rozměry zatím výrobce neprozradil.

Součástí modelu E Coupé bude bohatá standardní i příplatková bezpečností výbava (podrobně si o ní přečtete zde). Standardem bude automaticky nastavitelný podvozek pro velký komfort.

Do prodeje by se novinka měla dostat v červnu, české ceny zatím importér neoznámil. Později se představí i verze kombi a kabrio, rovněž odvozená z nové třídy E.

Mercedes E Coupé:. Interiér je stejný jako v Mercedesu třídy E.

Přehled motorizací
zážehové
E200 CGI135 kW270 Nm
E250 CGI150 kW310 Nm
E350 CGI215 kW365 Nm
E500285 KW530 Nm
vznětové
E200 CDI100 kW360 Nm
E220 CDI125 kW400 Nm
E250 CDI170 kW540 Nm