Motor opět dodala tuningová divize Mercedes-Benzu, tedy AMG. Jde o šestilitrový benzínový dvanáctiválec s výkonem 750 k (551 kW) při 7500 otáčkách a točivým momentem 710 Nm. To vše při hmotnosti pouhých 1070 kilogramů.

Pagani Zonda R:. Extrémní proporce odpovídají extrémním výkonům.

Nejvyšší rychlost i zrychlení z klidu na stovku se mění dle nastavené převodovky pro konkrétní závod. Výrobce nicméně hovoří o zrychlení 0 -100 km/h za těžko uvěřitelných 2,7 vteřiny a maximální rychlosti kolem 350 km/h.

Převodovka je sekvenční a má šest stupňů. Výkon se přenáší na zadní kola. Pneumatiky mají rozměr 19 palců. Keramické kotouče, které se starají o zpomalování tohoto vozu mají průměr 380 mm.

Pagani Zonda R:. Pagani Zonda R: důkaz, že i závodní auto může vypadat luxusně.

Pagani Zonda R vznikne ve velmi omezené sérii - vyrobí se pouhá desítka kusů. Jistá je také pořizovací cena, která je stejně astronomická, jako výkony, které tento supersport předvádí: v přepočtu zhruba 40 miliónů korun.

Pagani Zonda R:. Pokud vás tenhle pohled nechává klidným, čtete špatnou rubriku.