Výkonnější varianta disponuje výkonem 180 k při 4 000 otáčkách, což je oproti standardní jednotce i-DTEC nárůst o 30 k při stejných otáčkách. Také točivý moment vzrostl – o 30 Nm na 380 Nm při 2 000 otáčkách.

Nový motor bude instalován do nové verze Type-S modelu Accord. Kromě vyššího výkonu nový model získá také nové spodní díly nárazníků, přední spoiler, nové lišty prahů a chromovou mřížku chladiče. Dále bude nový model Type-S vybaven 18palcovými koly z lehkých slitin s novým designem.

Honda Accord ve verzi Type-S:. Honda Accord ve verzi Type-S

Nový motor si zachovává zdvihový objem 2,2 litru, přičemž zvýšení výkonu bylo dosaženo úpravou turbodmychadla, hlavy válců a zvětšením mezichladiče stlačeného vzduchu. Údaje o jízdních výkonech, spotřebě paliva a emisích budou podle Hondy k dispozici po dokončení homologace.