Limitovaná edice má speciální tmavě šedivý metalický lak a osmnáctipalcová litá kola s novým designem, které na žádné jiné Octavii nenajdete. Uvnitř najdete jiná, skvěle vypadající sedadla s výrazným tvarováním. Nechybí ani plaketa s pořadovým číslem, nové rádio Bolero s dotykovým ovládáním a jiné obložení palubní desky. Jsou to jen drobné změny, ale Octavia díky nim prokoukla.

Škoda Octavia vRS:. Škoda Octavia vRS: nové přední sedačky vypadají skvěle

Octavia vRS nepřináší vyšší výkon u dvou dostupných motorizací, turbodieselu se vstřikováním Common-rail a výkonem 170 koní a dvoulitrového přeplňovaného čtyřválce s výkonem rovných 200 koní. Škoda, že mladoboleslavská automobilka nemyslí více na tuzemské zákazníky, limitované edice (zvlášť za tak skvělou cenu) by se na skladech jistě dlouho neohřála.

Test Octavie RS si přečtěte zde